Welcome to my blog~

~Welcome to my Blog~

Marilah sertai blog saya , Follow blog ni , saya follow semula

Sunday, December 19, 2010

segala tulisan saya disini bkn bertujuan untuk menunjuk-nunjuk tapi minat dan ingin berkongsi bersama kwn2, anak2 dan sesiapa saja. saya surirumah yg sentiasa sebok tp tetap meluangkan masa untuk berbual dgn kwn2 ataupun sorang2, maksudnya menulis di bloglah tu. Nak bertandang mmg tiada masa, lgpun ganggu jiran yg juga mengejar masa mcm saya, jd baiklah saya menulis aje. Saya tak pandai masak tp minat sangat memasak, jd suka mencuba resepi. tak kiralah westernke, malaysian ke atau china. Tapi saya minat masak resepi org dulu2, klau boleh semua nak cuba. saya juga selalu tanya mak, mak mentua setiap masakan org dulu. Saya ada petua atau tip untuk dikongsi bersama. Tp ingat bukan untuk membangga diri tp sekadar untuk dikongsi bersama.

No comments:

Post a Comment