Welcome to my blog~

~Welcome to my Blog~

Marilah sertai blog saya , Follow blog ni , saya follow semula

Sunday, January 16, 2011

Ini gambar masa sekolah ABS dulu kalau tak salah masa f-4 ni, sebab f- 5 dah pakai tudung. Sebenarnya blog saya ni macam dairilah, aktiviti saya hari2, cerita2 lama, saja2 untuk suka2. Cuma segala tulisan saya ini takut tersilap dan melukakan hati sesiapa atau ada unsur bangga diri. Semoga tiadalah yang salah sangka .  Segala tulisan yg tidak elok akan dielakkan. Masa sekolah dulu tu lah tempat kami melepak sementara tunggu bas datang. Ada lagi ke pokok tu. Dilereng bukit tulah banyak kenangan. Saya yg duduk didepan berambut pendek. Yg sebelah saya tu ikat satu Sofiah namanya. Dia polis di KL, tak ingat lak balai polis mana. Yani sebelah saya tu jadi guru sementara di KG awah  pastu terus kawin.

No comments:

Post a Comment