Welcome to my blog~

~Welcome to my Blog~

Marilah sertai blog saya , Follow blog ni , saya follow semula

Friday, September 23, 2011

Chicken Chop yang rangup



Inilah kegemaran abang, puas juga mencuba resepi, tanya kawan2lah, tengok dlm blog masakanlah. Tapi saya masak dgn cara saya sendiri tiru sana sikit sini sikit jadilah macam ni. Abang kata sedap aje terutama sos lada hitam tu. sehingga licin dicecahnya. Mungkin di Rest. resepinya lain, resepi saya ni simple sangat, tp yg pentingnya kalau guna peha ayam atau bhgn lain yg ada tulang buang dulu, kemudian ketuk sampai leper, perap mesti lama. baru best. Abang mmg suka western food jd kenalah belajar. dia makan nasi sekali sehari aje, lepas tu tak lalu dah, nak western lak.  Atau western pagi petang. Hari tu balik sekolah baru menggoreng kalau dah sejuk kena complain lak. lepas tu order Oren Blended, dia buat rumah ni mcm restoren. Tak kisahlah.

No comments:

Post a Comment