Welcome to my blog~

~Welcome to my Blog~

Marilah sertai blog saya , Follow blog ni , saya follow semula

Saturday, September 17, 2011

Kenangan di ABS Temerloh ( Sek Men Abu Bakar)


Gambar masa form 5. saya dua dari kanan. Kanan sekali yati
Gambar atas  berdiri dari kiri pakai baju sekolah tu Laili, sebelahnya saya lupa nama, yg ke 3 Halma, sekarang ada di Paya Pulai, yg ke 4 Sofiah juga asal kg paya pulai (Polis), sebelahnya Norhayati, ada di Temerloh, Yang pakai baju bunga2 tu sayalah sekarang di Ktn, Sebelah saya Ema juga di Ktn. (Sg Isap).
Duduk dari kiri , Siti rohana ada di Paya Pulai, No. 2 Nurul huda di temerloh, Yg ke 3 Lina di Ktn, yng ke 4 Su, yg kelima fauziahton anak tentera selalau kesekolah naik trak, akhir sekali Rozaini (KL).  Gambar ni semasa jamuan kelas akhir tahun kot. Kemana agaknya rakan2 semua, saya selalu mengingati anda. Harap2 mereka juga mengingati saya, bila tengok gambar jika masih dlm simpanan.

No comments:

Post a Comment