Welcome to my blog~

~Welcome to my Blog~

Marilah sertai blog saya , Follow blog ni , saya follow semula

Friday, September 13, 2019

Puding Roti yang tak pernah menjadi

Orang post kuih muih yg menjadi. Aku post yg tak menjadi.  Kalau ingat pasal buat roti dan puding roti ni mmg sakit hati. Dah sepuluh kali lebih aku buat puding roti. tapi tak menepati seperti yg aku penah rasa kawan aku buat atau yg makan di hotel2 tu.

Kenapa yek. Kalau tahu tolong bgi resetpi atau jom ajar

Kukus pun aku buat. semasa tengah panas cantik , gebu. bila sejuk kecut, hampeh. geramnya.

bakar dlm ni pun buat, bakar dlm oven pun buat jg. sama je. gerammmm




Baru masak kan main cantik , kembang , gebu, bila sejuk ia turun. geramnya



Tengok rupanya bila di potong , tak cantik. Muga jumpa resepi satu hari nnti.

No comments:

Post a Comment